P2 here i come!!!

Good morning! Idag är det hästar som gäller. Jag ska börja rida igen. Ganska jobbigt for att det kommer att bli RIKTIGT kallt i ridhuset och som vanligt kommer jag att frysa ihjäl därför att mina rid handskar är super tunna. Förra terminen gick jag i P1 ( för nybörjare ) och nu ska jag börja i P2 ( lite svårare ). P står för ponny och siffran står för vilken svårighets grad det är. Det går från P1 till P5 och sedan börjar man i H1 där H står för Häst. Där går det bara från H1 till H3. Och när man går i P så istället för att gå direkt från P3 till P4 så måste man gå i P3 plus också därför att det är för stor skildnad på svårighets graderna mellan P3 och P4. Tack för mig måste sticka!!! Kram Loooooooova!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0