Fler julklappar=Wohoo!!!

Hej! Ficklite fler julklappar av min pappa, min farmor.m.m. Det bleven säsongsbox av The Vampire Diaries, alla sagan om ringen böckerna, boken "Fallen ängel" på engelska som då heter"hush hush", en MUSE t-shirt (band), en WMHS t-shirt, en massa kläder, två Britney Spears affischer, en Justin Bieber affisch med en svart penna (att kluddra på honom med HAHA), glee strumpor och  ett äkta pärlhalsband av min farmor... Världens bästa julklappar i år. Jag skasova över hos min BFF Ella idag... KUL. Hejdå. P.S. Fick JB affischen med pennan därföratt jag tycker att han är väldigt dålig och helt överdriven... Så nu kan jag rita skägg på honom... Andra fårgärna gillahonom så sluta inte förattjag sa det där. Det är baramin åsikt. Hejdå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0