Tråkig dag. GG räddar mig

Onsdag. Har tråkigt. Det ända bra med denna meningslösa dag är... Att jag kan sitta iframföra datorn o kolla på GossipGirl tills klockan e minst 9!!! Yes, älskar det programmet... Kolla på det! Handlar om Chuck, Blair, Nate, Serena, Dan, Jenny, Vanessa och Eric som bor i Manhattan (tror jag?). Alla är typ jätterka utom Dan och Jenny som är syskon. Alla går på samma privat skola. De blir alla ihop med varandra minst 1 gång sedan gör de slut och blir ihop igen.etc... Låter kanske tråkigt men ja gillar det.

Kommentarer
Postat av: Mamma

2010-12-22 @ 09:10:28
Postat av: Mamma

Jag vet en bra sak till med idag - vi ska åka till Linköping till mormor och morfar :-)!

2010-12-22 @ 09:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0