Film Tips

Hej! Nu ska jag tipsa om lite filmer och musik. Tips. 1. Se filmen 17 again . Handlar om Mike Odonnel som inte är så nöjd med sitt liv. När han är i sina barn Maggie och Alex skola som han en gång gick i så träffar han en mystisk vaktmästare. Senare faller han av en bro och när han kommer up så är han sjutton år igen. Med hjälp av sin science fiction galna kompis Ned så går han om high school och försöker att inte göra samma misstag som han gjorde sist han var där. Men det är inte så lätt när hans dotter blir kär i honom och han är kär i sin fru som nu är mycket äldre än honom. En bra film med Zac Efron från high school musical i huvud rollen. Tillbaka med mera tips troligen imorgon på min födelse dag. Hej Då!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Lova! Det är så kul att läsa dina tips! Nu ska jag slå in dina presenter till din födelsedag som är i morgon! Jag hoppas att du kommer tycka om dem!



Kramar

Mamma

2010-07-27 @ 20:17:41
URL: http://fembarnienskede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0