Twilight feber

Hej! Har inte hunnit skriva för att jag var i U.S.A. De har inte å, ä och ö så det blir lite konstigt att skriva utan dom. Jag har desutom drabbats av twilight febern. Det är så spännande! Det handlar om Bella som blir förälskad i Edward som visar sig vara en vampyr. Mitt tips är att se twilight filmerna med dina kompisar. Ladda up med popcorn och kanske en nalle för det händer att det blir läskigt. Jag fyller år på onsdag. Altså den 28 Juli. Jag ska gå på grönan med min kompis Ellen. Det är smart att gå när det regnar för då blir det mindre köar. Nu ska jag lägga in en bild. Tyckte den var lite rolig, hi hi! Hej då! Tillbaka senare idag eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0