Hej igen!

Hej igen! Jag har tränat gympa idag också. Jag tränar gympa tre gånger i veckan och ridning en gång. Ganska jobbigt om du frågar mig. Och imorgon väntar ännu ett tränings pass. Måste träna för skolans fotbolls turnering ( Så igentligen tränar jag väl lite oftare men bara i några veckor! ) Jag ska spela målvakt i andra halvlek. Ska bli ganska kul faktisk. Jag ska till tandläkaren imorgon. Jag hoppas att jag får tandställning till min oendligt stora glugg mellan framtänderna. Sist jag var där så tog de någon slags röndken bild på mina tänder. Det skönaste i världen ska snart hända. SOMMARLOV!!! Jag ska resa till Washington D.C. och till legoland i danmark. Om ni tycker att min blogg är tråkig för att den inte har några bilder så är det för att jag inte riktigt lärt mig hur man lägger upp bilder än. Bye, bye hallonpaj!

Kommentarer
Postat av: Moster

Jag tycker att du har en jättefin blogg!

Du är fantastiskt duktig på att skriva! :-)

Vad kul det ska bli att gå på Legoland

tillsammans med dig!



KRAMAR

Moster Heléne

2010-05-24 @ 20:40:33
Postat av: Morfar

Din blogg är det härligaste jag har sett och läst på Internet!

Spännande att läsa om vad Du gör och ska göra.

Läste på Facebook att farfar tipsade pappa Ralph om bra ställen att besöka i Washington.

Ska Du ha en engelskspråkig version också så att farmor och farfar kan ta del av den?

Kram Morfar

2010-05-25 @ 03:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0