Hejsan!

Hejsan! Det är väääldigt tidigt nu så det kanske inte är lite konstigt att vara uppe nu men man ska ju blogga så ofta som möjligt. Det duggregnar så man kan ju inte direkt säga att det är kul väder att spela fotboll i. Alla killar i min klass tror att alla tjejer är dåliga på fotboll vilket inte är sant. Dom tror också att alla tjejernas idoler suger. Men det håller jag inte med om för att jag älskar Miley Cyrus och Kesha. Jag tipsar om låtarna Tik Tok eller Party in the U.S.A. De låtarna äger verkligen! Jag åter kommer senare idag. Hej då! P.S. Jag lovar att lära mig hur man lägger upp bilder.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej hej Lova! Ikväll ska jag lära dig att lägga upp bilder! kram Mamma

2010-05-26 @ 13:42:34
URL: http://fembarnienskede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0