Sol på natten kris!

Varför är det så ljust ute?! Klockan är över 8, det ska inte vara ljust ute klockan 8! Det kan bara betyda en sak... SOMMAR!! Det är ju soligt, varmt, och jag har fått flera myggbett så det borde nog räknas som att det är sommar nu. Jag har just upptäckt att weinerbröd är väldigt gott. Men seriöst är det någon som vet varför det är ljust ute? Äsch, vem bryr sig. I somras var jag på cypern. Det var riktigt kkul för att jag kunde gå och ta gratis glassar hur ofta som helst. Jag var nio år då. Det bästa var att det fanns en choklad fontän. Jag kräktes nästan av all glass och choklad. Jag kanske inte hinner skriva imorgon eller på fredag för att imorgon ska jag träna och på fredag så ska min kompis Nora sova över hos mig. Hon ska också träna imorgon. Vi går i samma gympa grupp. Vi brukar åka tillsammans till gympan. Hej då!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Härligt Lova att du gillar wienerbröd. Oj vad vi ska smaska när du kommer hit. Kram.

2010-05-27 @ 17:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0