Första Harry halvan

Hej! Imorgon kommer den första delen av Harry Potter och Dödsrelikerna ut!!! Jag ska se den på lördag. Det ska bli spännande. HP filmerna börjar bli läskigare och dystrare än förrut. I första filmen så köpte de hundra kilo godis och köpte nya trollstavar men i sexan så dör ju självaste ALBUS DUMBLEDORE!!! Detta gjorde mig väldigt upprörd. Vad kommer sen, Harry dör eller? Men jag måste säga att han började bli gammal (Dumbledore). Jag har hört att J.K. rOWLING KANSKE SKA SKRIA FLERA Harry Potter böcker. Har jag inte redan skrivit det i ett tidigare inlägg? Kom igen Rowling fortsätt skriva! Jag håller tummarna för att hon inte får skrivkramp. You know you love me XOXO

Kommentarer
Postat av: Moster

I Love U!



Jag håller med dig på pricken!

De första filmerna var mysigare på nåt sätt.

Du kan väl berätta sen om filmen är värd att se :-)



kramar

moster

2010-11-17 @ 07:15:11
Postat av: freddizen

ja, faktist harry dör =( men men dom e dystra men ändå roliga och spännande, vi låter det bra ta över, vi ska ha kul på lördag!addie hänkar på. kisses

2010-11-18 @ 15:27:17
URL: http://fredrikalindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0