Kanarie slapp

Här sitter jag och njuter av värme o skönt kvällsblås på Grand Canaria. Jag ska hänga här hela höstlovet och jag har varit här sen i lördags då vi tvingades att gå upp kl 3 på morgonen. Jag e ganska sliten efter en fotbolls match med syskonen+några som bodde i grann rummen på hotellet. Jag har konstigt nog blivit lite sjuk under min vistelse här... Hostar som om jag aldrig hostat förrut. Men jag kan iaf glädjas åt den fina solbrännan som jag kommer att anlända till skolan med på måndag. Jag ska ut och äta snart... Hej då! P.S. Saknar mina underbara vänner!! Längtar efterver AH+Clara+Ella o många mer. SMILES are no more than empty LOVE.

Kommentarer
Postat av: Moster

Åh, det låter som att ni har det helt underbart! :-)

Vad härligt!

Liiite avundsjuk är jag allt ;-)



Många kramar från moster

2010-11-04 @ 09:00:34
Postat av: Mormor

Så skönt ni har det! Njut av värmen och krya på dej så du kan träffa kompisarna när du kommer hem.

Hälsa till mamma och Rickard, Karolina, Fredrika, David och lilla buskotten Irma.

Kramis från mormor

2010-11-05 @ 16:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0