Bok byte

Hej! Jag har nyss kommit hem från min gympa träning. Det var faktiskt inte så jobbigt som det verkar med styrke tränig. Vi gjorde 30 armhävningar sammanlagt (var). Min pappa och jag har bytt böcker. Jag har lovat att läsa en bok som heter "The hobbit" på engelska. På svenska heter den typ "Hobben" (tror jag?). Min pappa har lovat att läsa en av mina böcker som heter "Bree Tanners andra liv". Hobben tillhör min pappa och BTAL (Bree,Tanners, andra, liv) tillhör mig. Det ska bli kul att se vad han tycker om den. Den handlar om Bree Tanner som blir förvandlad til en vampyr oliöilllllvampyr arme som leds av vampyren Riley. Bree är räd och vet inte vad hon ska göra tills hon träffar en lite äldre vampyr vid namn Diego. De blir snabbt vänner och tillsammans försöker de få svar på alla sina frågor. Varför skimmrar de som tusen diamanter i solen? Vem är det som Riley går ut på kvällen och träffar och varför vill han att de ska bilda en arme och slåss?

Kommentarer
Postat av: John

Hej, jag känner din pappa och kan bara säga att "The Hobbit" är fantastisk!



Hoppas du gillar den :)



// John

2010-10-13 @ 14:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0