Ont i halsen

Hejsan! Just nu har jag väldigt ont i halsen. Det har varit ett problem under dagen för att jag få ont när jag sväljer. Idag var jag på ridning som vanligt. Jag red på Armani. Han är jättesnäll men han kan vara lite för upptagen med sin mat för att lägga märke till mig. Vi fick galoppera. Det gick jätte fort. Sedan travade vi över bommar och så vidare. Jag ska äta Nacho deluxe ikväll. Det är som en sorts tacos. Det är nacho chips med tacokött och grillad ost på. Sedan så kan man lägga på vilka ingredienser som man vill t.ex majs, tomat, gräddfil eller guacomole. Fast jag gillar det mest med bara kött och ost. Pappa har nyss fått en ny touch mobil. Den är jätte cool. Jag är sååå avis. Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0