Vampyrer suger (absolut inte!!!)

Hej! Jag tror faktiskt att många i min släkt har fått en hemsk (underbar) sjukdom! Vampyr feber!!! Nu är det så att jag har bloggat om Twilight feber tidigare och det är jag fortfarande smittad av men jag har också fått The vampire diaries feber! Den TV serien äger! Min pappa har drabbats av True blood feber. Jag får tyvärr inte se på den serien för min pappa. Men ni ska nog se att jag får en titt på vad "True blood" verkligen handlar om. Sedan så kan jag ju köpa boken också. Det ska vi nog fixa... Moahahaha!!! Min stor kusin verkar också ha fått en "mild" Twilight feber. Men... Min storasyster Amelie hade inte ens sett den första Twilight filmen sist jag träffade henne!!! Den kom ju ut typ år 2008?! Vilken skandal. Fast hon kanske har sett den nu. Vet ej. Kramoo!!! P.S. Vampires in my heart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0