Internet shopping

Jag har upptäckt världens bästa shopping sätt! Shoppa på internet. Det är kul att klicka runt på en dator, man kan ligga på soffan och slappa medans man gör det och man får en massa mega snygga kläder skickade till sig. Man måste tyvvär åka ääända till macken och hämta paketet. Men det är det såklart värt. Men bli inte allt för uppslukade av min geniala ide. Kom ihåg att det alltid är bra med mortion. Gå gärna till närmaste köpcentrum när du känner dig pigg och aktiv. Jag tipsar om shopping hemsidan Bluebox.se . Där kan man hitta en massa roliga saker. Jag måste gå nu. Jag ska gå in på Bluebox.se och se om jag kan lura till mig något kul av mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0