U.S.A.

Hej!! Nu är jag hemma ifrån sommarlägret! Jag hade jättekul där med min kamera-sladd är hos mamma och jag är hos min pappa :( så det blir inga Paris och läger bilder :( Men på Onsdag så äker jag iväg till U.S.A. Egentligen så skulle jag inte ha åkt dit men min farfar har dött :( så det blir ännu en resa. Synd om farfar men skönt att träffa farmor oxå. Igår så fick jag mina födelsedags presenter av pappa och farmor (hon bor ju i U.S.A. så hon brukar skicka en låda men grejjor i). Av pappa så fick jag den bästa presenten EVER, att jag ska se Britney Spears live i Globen i höst!!! :) Dit ska jag gå med Amelie och hennes kompis. Av pappa fick jag också ett par jätte coola knästrumpor i leopardmönster och neonfärger (på samma strumpor). Sen fick jag också en jätte fin skate-hjälm med Paul Frank figurer på .m.m. Farmor skickade en hel bunt med Amerikanskt godis. Mums... Jaa, en hel massa nya grejjor i mitt rum blev det. Hejdå!!

P.S. Jag tar såklart med mig kameran till U.S.A. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0