09:20!! Äntligen "sovmorgon"

Hej!! Är det någon som är vaken eller är jag helt ensam? Idag så börjar jag mitt senaste (på mitt nya schema) alltså 09:20!! Det är ju ingen sovmorgon eftersom att jag inte sover men man får ju vara hemma längre iaf. Drömde något helknäppt me jag minns inte vad det var... Det var iallafall jättekonstigt. Nu så ska jag logga in på det vid denna tid öde moviestarplanet.se Igår så hade David sitt 8 årskalas. Alla hans kompisar skrek att de skulle döda varandra och slå sönder varandra eller suga upp varandra när de spelade WII. Alla gästerna (inclusive mig) fick varsin spionpenna!! De är jättecoola. Man skriver på ett papper men det syns inte vad som står utan att man lyser på den osynliga texten utan en lampa som sitter i andra änden av pennan. Hejdå!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0