Armani + Nya kläder

Hej! Idag så hade jag terminens sista ridlektion. Nästa termin så börjar jag i P3!! då får jag äntligen rida min älskade favorit ponny, Cindy! Men idag så red jag Armani. Han var hur pigg som helst i galoppen (vilket var både bra och dåligt på vissa sätt). Men när jag skulle korta stiglädren så bet han min mamma! Hon blev inte svårt skadad men fick ett litet märke. Nu så har mamma hämtat ett paket med kläder till mig och Irma från "Pomp de lux" (en hemsida). Ikväll så ska vi äta på någon resturang som förhoppningsvis har grillat kött. Hejdå! ;)

Kommentarer
Postat av: Karolina

Hej Lova! Idag åker jag på språkresa! Jag kommer snakna dig och alla andra där hemma! Läs gärna min blogg som jag kommer blogga från när jag är där; sprakresa.blogg.se !



Kram Karolina

2011-06-13 @ 08:17:49
URL: http://sprakresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0