Hänt i veckan :)

Hej!! Jag har inte bloggat de senaste dagarna så här kommer ett litet inlägg. Igårkväll så sov Ninna över hos mig precis som i förrgår. Vi hade jättekul. Vi såg på film, åt ostbågar och flamsade. Ikväll så blev det ingen övernattning (Ninna skulle ha gäster eller något :( ). På vårat fritids "Loftet" så håller jag på med att virka en liten och blå, val som jag ständigt blir jättearg på när den trådarna muppar sig. Idag när jag kom hem från skolan (jag åkte buss hem själv eftersom att jag var tvungen att göra klart en grej med valen) så hittade jag och Irma något jätteäckligt på mattan i vardagsrummet. Rester av en död fågel!!! Så nu ligger det alltså en  bunt med fjädrar, lite inälvor och en klo eller fot eller vad man nu kallar fågelns fötter, på mattan. INTE FRÄSCHT. Hejdå!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Eeeew äckligt! Tur att inte jag var hemma ;-)

2011-06-16 @ 12:39:52
URL: http://dennadagenmittliv.blogg.se/
Postat av: Moster

Instämmer med mamma! Blääää! ;-)

2011-06-16 @ 20:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0