Kolmården

Hej!! Igår så sov ju AnnaHanna över hos mig och idag så gick vi till Kolmårdens djurpark. Det tog lång tid att ta sig dit men det var värt det. Vi hade jättekul!! Tyvärr så kan jag inte hitta min kamera-sladd så jag kan inte ladda upp bilderna jag tog (jag tog ändå inte så många eftersom att min kamera fick slut på bateri) men jag gör det så fort som jag kan. Vi ska strax äta mat. Det blir kött med pasta och sedan så ska jag kolla på film/TV och äta ostbågar och godis. Jag hjälper till att laga maten. Jag kokade pastan och så ska jag få hjälpa till med att grilla köttet. KOLMÅRDEN REKOMENDERAS!!! Det finns delfiner, sälar, pinviner, tigrar, safari-linbana (olika djur), apor, elefanter och jättemycket annat som jag inte orkar skriva. Hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0