Första studset

Hej!! Idag så hoppade jag studsmatta för första gången i år!! Först hoppade jag och Irma på förmiddagen och sedan för några minuter sedan. Irma blev jätteledsen när vi skulle gå in men nu så ska vi ta ett varmt bad. Jag var med min kompis Ellen inne i stan idag och vi åt på T.J.I. Fridays. Vi var på ett jättebra barnbibliotek som heter TioTretton i kulturhuset- Nu så har jag pausat mellan bloggningen och tagit ett bad som jag sa. TioTretton är ett bibliotek för barn från 10-13 år. Man kan spela spel, laga mat, läsa, virka, mysa m.m. Hejdå!! P.S. Min VIP på moviestarplanet.se går ut idag... -_-

Kommentarer
Postat av: daddy

Hi Sweetheart! T.J.I. Fridays? Would that be Thank Jesus It's Friday? I want to go to Friday's. You're so lucky. I love you so very much, little one. Your grandpa called and he says Hi and he loves you.

2011-03-27 @ 17:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0