Lite om min helg

Hej! I helgen så var Clara hemma hos mig och vi gick ut i skogen bakom pappas lägenhet och letade orcher (ett monster från sagan om ringen). Hehe, vi hittade några få stycken och så hittade vi Gollum (annat monster från sagan om ringen) som en liten bonus. Gollum hade långt brunt hår JÄTTEMYCKET smink, höll på med sin mobil och gick med sina onda gollum anhängare (HAHA). Jaa, men han såg faktiskt ut så. Sedan (på Söndagen) så red jag Ewing på ridningen och han var jättemysig! Superbra att rida också, bara liteväl stor för mig HAHA. Hejdå!!

Kommentarer
Postat av: daddy

You didn't mention cookies!

2011-03-21 @ 18:56:26
Postat av: daddy

You didn't mention cookies!

2011-03-21 @ 18:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0