Detta har hänt under min tråkiga inläggs-paus:

Hej alla glada läsare!! Förlåt för min låånga inläggs-paus. Jag har inte hunnit blogga och har inte haft några bilder. Detta har hänt: Jag kollade på The Vampire Diaries i Fredags. Det var superbra och jätteläskigt (Det bästa avsnitten hittils tror jag, så jag la in några bilder för att hylla den underbara serien), jag har sovit över hos vaärldens bästa Clara (från Lördag til Idag). När vi var hemma hos henne så åt vi hur mycket godis som helst, busade och spillde kollade på världens pluttigaste majbrasa. Den kunde lika gärna ha verit EN pinne som brann. På lotteriet vid brasan så van vi tredje pris och andra pris. På andre priset så fick vi två nallar aom satt ihop. De klippte vi isär till kompisnallar. Idag så red jag Fritz på ridningen. Vi red ut och när vi skulle trava så blev Rita helt galen och började gallopera. Det var kanske inte jättekul att rida ut eftersom att Fritz stannade varannan sekund för att käka gräs. Men det gick bra ändå. Det blir ingen gympa idag eftersom att det är den första Maj. Snart så kommer ju den efterlängtade sommaren som vi har väntat på så länge också. Då så ska jag resa till Paris (Disneyland) och Kreta. Hejdåå!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0