JAG LEVER!!

Hej alla glada läsare!! Jag har inte bloggat på länge men här kommer ett förhoppningsvis bra inlägg. Igår så sov Clara (blondinen på bilderna) över hos mig. Vi hade superkul. Vi lyssnade på musik, kollade på film, tog knäppa bilder och flummade (på studsmattan). Innan Clara kom så var jag på HG-galan! Jag gjorde en helmupp handvolt men en jättesnygg flickis (bakåt handvolt). Min grupp höll i lotteriet och min mamma vann en stor korg med bland annat ett paket Ballerina kex i. Temat på HG- galan var musikal och alla grupper hade varsin egen musikal. Vi fick inte välja vilken så våran grupp blev CampRock. Igår kl 6 i Nya Zeeland (det är tidsskillnad) så skulle jorden ha gått under. Men som tur var så förblev jorden helt orörd och vi kan alla fortsätta leva våra liv precis som innan. Men det finns ju folk som tror att jorden går under samma datum nästa år (2012) så vi får akta oss. Hejdåå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0