Min dag:

Hej alla söta blogg läsare! Idag så var jag i skolan som vanligt. Det hände inte mycket men tyvärr så var inte Saga i skolan alls nästan. Hon va där en stund på morgonen. Sedan så gick hon till veterinären med sin gulliga hund Jambo. Hon kom tillbaka när det bara var en halvtimme kvar på hela skoldagen HAHA. Efter skolan så gick jag, Clara, Saga, Tove, Elias och Jakob till Kärrtorps centrum och köpte slush. Det var GOOTT!! Jag tog en i mellan storlek men jag orkade inte hela så Clara fick resten. Nästan alla av oss fick hjärnfrys HAHA. Det gjorde jätteont!! Jag åt pizza till middag med Karro, David, Irma o Rickard. Sedan så gick Karro o jag till globen. När vi kom hem så tränade jag och Karro salto på studsmattan. Jag dog nästan när jag muppade mig helt mitt i volten HAHA. Nu så ska jag snart gå oc lägga mig. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0