Min (najsiga) helg:

Hej!! I Fredags så sov Saga över hos mig. Vi spelade kort, kollade på det nya The Vampire Diaries avsnittet (as läskigt), åt pizza o gosade med katten. I Lördgas när Saga hade åkt hem så åkte jag till Tyresöhallen för att tävla i Trollbäckscupen (i gymnastik). Det finns ju 3 grenar som är hopp, matta och fristående. Man kan högst få 3 medaljer (en i varje gren). Min grupp fick silver i hopp och matta och brons i fristående! Vissa lag fick ju inga medaljer så jag blev ganska nöjd med tanke på att vårat lag inte hade fått några medaljer alls förra gången vi tävlade i Trollbäckscupen. Idag så ska jag på ridning som vanligt men jag missar gympan eftersom att jag ska gå på kollomöte (ett möte där man får information om kollot) med mina föreldrar och alla andra som ska gå på samma kollo som mig. Hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0