Water for elephants + Försende kolakakor :)

 Hej!! I Fredags så gick jag till frisören och klippte + plattade mitt hår! Så här snyggt blev det!! (Se bilden ovan). Efter det så gick jag på Kollo-disco och fick träffa alla mina sjyssta kompisar. Idag så skulle jag och mamma ha bakat kolakakor men sedan så bestämde hon sig för att vi skulle kolla på film (Water for elephants) så det blev uppskjutet till imorgon efter gympan. Jag såg halva filmen i Söndags och nu så ska vi se den andra halvan. Hejdå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Moster

Hej Lova!

Du blev verkligen jättefin i håret även om jag tycker att du är jättefin annars också <3



KRAM

Moster

2011-09-16 @ 07:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0