Glad Påsk!

Glad påsk! Min morgon: Vaknade typ kl. 07:40 (...), gick upp. Jag och Irmis letade påskägg, mitt låg i kaminen höhö... Har varit inne lite på MSP oxå.

Åt lunch på "Hard rock Cafe´"igår, det tog typ 50 år för maten att bli klar, vid det laget var jag ju redan död... Till efterrätt slukade jag en "Ice cream Sunday", sluurp...
Clara sov över hos mig i Tordags för att vi var ju lediga igår. Då kollade vi på Kids choice awards och käkade gooodis  :)

Idag så ska jag, Irma, mamma och Rickard kanske till Naturhistoriska riksmuseet. Seriöst, jag kan gå dit hur mpånga gånger som helst! Många tröttnar ju men jag kan intye få nog, haha... Jag kan alla utställningar utantill.
När vi var där med skolan så var det jag som visade lärarna hur man tog sig runt typ...LOL

Happy Easter, bye..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0