Grattis HARRY!! (Och lite annat...)

Tjaaa, idag så fyller en av medlemmarna i One Direction 18 år! GRATTIS HARRY!! <3 Jag skulle ha bakat cupcakes idag men jag hann inte för att jag skulle köpa en födelsedagspresent till sötisen Irma som fyller 4 år imorgon ( 2/1-2012). Det fick bli en affisch på "Händige Manny", ett program som Irma nördar (går på DisneyJunior) haha... Här kommer lite smått o gott, typ lite bilder, några låttips o så :
VECKANS BÄSTA LÅTAR
1. Everything about you, One Direction
2. Save you tonight, One Direction
3. Swagger Jagger, Cher Lloyd
Grattis Harry!!! ONE DIRECTION ÄR BÄST!!!
AAAHHH, checka ögonen!! Läääskigt...
Ojj, där kom en liten ego bild, hahaha. Vad gör jag egentligen?? LOL.
HEJDÅ!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0