Some fun stuff... :D

Hej, idag så var jag i skooolan som vanligt, men igår så fick jag hem en biljett till ett TILL Kollodisco!!! JAAA!! Då får jag träffa alla mina kollokompisar!! :D Jag hade ju beställt en 1D tröja och en stor affisch och nu har de kommit! Supersnygga tycker jag, och en i min klass och hans storasyster SÅG ONE DIRECTION NÄR DE VAR I SVERIGE, JAG TROR JAG DÖÖÖR!!!! *avis* Iaf, nu är jag helt galet avundsjuk... Här kommer några bilder på mina 1D grejor!!
Hejdå! <3



One Direction: One Direction Group Photo White Skinny T-Shirt
One Direction: One Direction Bench Poster
Där har ni T-shirten och affischen, så HEJDÅ!



Kommentarer
Postat av: Daddy

You are so cute, darling. I love you.

2012-02-15 @ 19:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0