One Direction INFECTION! (+ en ny T-shirt)

Hej!! Har inte hunnit blogga på länge på grund av allt jul-kaos, men här kommer ett litet inlägg ifrån mig <3
Under jullovet så har jag fått ONE DIRECTION INFECTION!!! One Direction Infection är som att säga "Bieber Fever" fast för alla oss One Direction-fans. Det var fina Freddie som lärde mig att gilla one Direction (TACK :D) För alla som inte vet så är 1D ett pojkband från Storbrittanien som slog igenom i "The X-factor" vilket är ungefär samma sorts program som Idol. Bortsett från att ha blivit infekterad så har jag varit hos mormor och morfar och kollat på TV och varit inne i stan lite grann. Där köpte jag en ny, snygg T-shirt från LINDEX.
Dålig bild på min nya trjöja... Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0