Long time. no see

OMG, förlååååååt, jag har inte kunnat blogga något på typ en månad för att jag är i U.S.A. nu! Har inga bilder just nu, jag har typ inte fotat något alls hehe.. Vi åker hem inatt och dagen efter vi kommer hem så ska jag till Turkiet. Jag fick reda på att eftersom att mamma äri U.S.A.med jobbet så ska vi åka på samma flyg från New York till Stockholm :) (Vi mellanlandar där). WIERD... Men iaf, min pappa gifte ju sig, det gick bra, jag var med mina kusiner från U.S.A. på VÄRLDENS BÄSTA STÄLLE, Magic Mountain, typ som Grönalund fast typ 100 gånger bättre.(I L.A.) Nu är vii San Jose, här har vi shoppat, vart på bio och varit på ett jättekul vattenland typ, RagingWaters hette det. Vi såg "The amazing Spiderman", REKOMENDERAR!!!! Den är faktiskt bra! Nu måste jag gå, BYE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0