Hunger Games <3<3<3

Hejj! Jag har juu blivit ett MEGA FAN av Hungerspelen eller som den heter på engeska "The Hunger Games"!!
Igår var jag o såg den första filmen "The Hunger Games" på bio .m. några kompisar, Alva, Ülgen, Kalle o Erik :)
Det var LÄTT den bästa filmen jag någonsin sett i hela mitt liv!!!! HUR BRA SOM HELST, HELT AWESOME!!!
Allt var filmat jättebra, och skådisarna var perfekta <3 Jag har läst den första boken (alltså dn som filmen handlar om) och är snart klar .m. den andra boken i serien "Fatta eld".
Igår så kom mammi hem från U.S.A. oxå, när jag kom hem från bion så låg det en superfin rosa väska .m. en massa grejjor i i mitt rum fån U.S.A!! ((TACK MAMMA))
I den fanns en vit Hollister kofta, ett par rosa mini shorts, en rosa "skjort-T-shirt" (höhö..), en grå T-shirt med tp rosa o lila palmer på, ett rosa o blå randigt linne, en Hunger Games T-shirt, en stor Hunger Games affisch och två Hunger Games tidningar!!! *GLAD*
BAJBAJ ((ByeBye))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0