Sleepover idag >:)

Hej, jag är jätteledsen att jag inte har bloggat på länge. Jag har helt enkelt inte orkat... >:)
Idag ska jag sova över hos Ineez ( :) ) och jag tror att Clara ska med oxå. KUL!! Inez har en jättesöt liten hund som heter Lava :)
Om några veckor så ska jag och mina kompisar se Hungerspelen på bio!! JAAA!!! Igår så började jag läsa boken, den är otroligt bra! Ska se filmen på Filmstaden Söder på premiären.
Rensade lite i min garderob idag, skönt... Igår så var det bara jag, mamma och Irma hemma, då hämtade jag Irmiis från dagis (mysigt). Seda så hyrde vi varsin film, jag valde "The three musketeers" (inte den med typ musse pigg). Den var bra! Kort inlägg, BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0