HELLO

Heej människor, ursäkta för dålig uppdatering! Men whatever.. I Fredags åkte jag till Noras landställe o va på hennes ROLIGA kalas. Det var jag, Nora, Magda o Rebecka :) (Some friends)
Imorgon så är det idrottsdag i skolan. JIPPIE. Jag gillar inte idrottsdagar och kan tyvärr inte komma till skolan imorgon. FÖRLÅT, KÄNNER MIG DUM MEN JAG HAR FORTFARANDE INTE FIXAT LONDON BILDERNA! Vi får se om det bli av hehe.. Har inga bilder alls för tillfället så ni får nöja er med den här gulliga bilden :) (Teckan men söt!)

Kommentarer
Postat av: 1Dnovell, hearts beats harder

Hej! :)

Jag har precis skaffat en novell om 1D. Skulle vara jättekul om du kunde kolla in den, kram!

2012-05-28 @ 21:28:26
URL: http://heartsbeatsharder.blogg.se/
Postat av: Lova

Gärna! :) Börjar läsa så fort jag hinner ;)

2012-05-31 @ 06:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0