London!

Hej, nu är jag hemma från London (kom hem i Söndags)! Har tyvärr min kamera-sladd hos mamma, men bilderna kommer garanterat imorgon.
Resan började i Torsdags med att jag gick till skolan som vanligt. Sedan så gick jag direkt hem, kom på att jag inte hade nycklarna och blev utelåst. Mamma hämtade mig c. 1 h senare och vi åkte till flygplatsen :) Flygresan tog ungefär 2 och en halv h.. Inte så kul faktiskt.. Vi kom fram typ 10:30 (England tid) och gick nästan direkt till nån liten resturang med kött. Nästa dag gick helt åt till att shoppa, mest på min nya favorit, TOPSHOP :D Köpte en snyyygg T-shirt med en REGNBÅGEEE på ;) Sedan så gick vi runt lite mer, köpte ett par snygga skor av märket DC och lite annat på den coola butiken Claire´s (smycken o så). BLABLABLA nästa dag gick vi till Madame Tussauds (vaxdockor..) och hade det kul! Jag såg, Justin Timberlake och Bieber, Robert Pattinson, Taylor Launtner, Shrek, Jack Sparrow (Johnny Depp), Miley Cyrus och Zac Efron .m.m. BALBLABLA Vi såg Big ben, Nice! Den var otroligt stor.. Glömde nästan, efter Madame Tussauds så gick vi till värsta lyx hotellet och drack "Afternoon tea" :) På Söndags eftermiddagen så åkte vi tillbaka till flygplatsen. Jag fick en parfym (Oh, Lola, av Marc Jacobs), där, den luktar gooott! BYEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0